در عصر حاضر با توجه به مصرف بالای مردم در زمینه پوشاک سرمایه داران و تولید کنندگان در کشور های مختلف متناسب با سطح کیفیت و میزان رضایت از محصول با یکدیگر رقابت کرده و برند های مختلف البسه را به وجود آورده اند. به عبارت دیگر ” برند” به معنای، طراحی خاص و منحصر به فردی است که یک محصول را از تولیدات مشابه که توسط رقبا ساخته می شود متمایز می کند.  یک برند می تواند به حدی خوب عمل کند که معرف کشور سازنده خود شود و به همان نسبت تولید ثروت کند. در واقع اگر تعدادی از این برندها در سبد خرید شما قرار داشته باشد می توان شما را قشر مرفه جامعه به حساب آورد.

به همین منظور در این متن تعدادی از معروف ترین برند های لباس زیر زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند victoriasecret ؛ این برند یکی از معروف ترین برندهاست که لباس های خود را با لطیف ترین پارچه ها تولید می کند.

برندravage ؛ محصولات این برند همه جا در دست رس نیست ولی چون مناسب هر گونه سایز و اندام لباس زیر تولید می کند خیلی زود به آن عادت می کنید.

برندfrankiy darling ؛ این برند در سال 2000 تاسیس شد اما خیلی زود جای خود را در بازار باز کرد و به یکی از برند های معتبر تبدیل شد.

برند LAPERLA  ؛ این برند ابتدا به جهت شکم بند های دست ساز خود معروف شد و بعد ها با ساخت مجموعه لباس زیر زنانه در بازار جای خود را یافت.

برند I.D SARRIERI ؛ این برند از سال 2002 کار خود را در فرانسه آغاز کرد و خیلی زود به یکی از زیباترین و پرفروش ترین برندها در پاریس تبدیل شد.

از دیگر برندهای معروف می توان  به برند HOPELESS LINGERIE ,THINX ,  , LOLEVELA   ORIGAMI CUSTOMS, , JOCKEY  ,   OH LALA CHERI  اشاره کرد که اکثرا افراد ثروتنمد و سلبریتی ها از محصولات این برند ها استفاده می کنند.

  • Mirjalali
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 983 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه