کودکان موجوداتی هستند که به توجه زیادی نیاز دارند. ما باید به عواملی مثل  سلامتی ، خوراک، فضای امن برای رشد و همچنین پوشاک آنها توجه کنم. یکی از مواردی که امروز به دلیل افزایش آگاهی والدین توجه بیشتری به آن می شود پوشش کودکان است. لباس کودکان باید دارای ویژگی هایی باشند تا این موجودات حساس و دوست داشتنی در آن احساس راحتی و خوشحالی بکنند. به همین منظور به نکاتی که در ذیل آمده توجه فرمایید.

جنس لباس: اولین نکته ای که در خرید لباس کودکان باید به آن توجه کرد جنس لباس است. لباس کودکان باید جنس پنبه ای ، نخی یا کتان داشته باشند. تا جای ممکن از لباس های پشمی استفاده نکنید زیرا ایجاد حساسیت در نوزادان و کودکان می کند.

رنگ لباس: فاکتور دیگری که به هنگام خرید باید به آن توجه نشان داد رنگ لباس کودک ونوزادان است. سعی کنید از رنگ های روشن و طرح های جذاب برای کودکان استفاده کنید چون کودکان معمولا لباس را به دلیل طرح فانتزی و رنگ شاد آن دوست دارند.

سایز لباس: از موارد دیگری که باید به آن توجه کنید سایز لباس است. با تصور زود بزرگ شدن کودک و نوزاد برای آنها خرید نکنید چون لباس هایی که سایز مناسبی برای فرزندتان نداشته باشد او را آزورده می کند.

مدل لباس: در خرید لباس برای نوزاد و کودکتان از مدلها هایی انتخاب کنید که در هنگام پوشیدن و خارج کردن آن، او را آزرده خاطر نکند زیرا باعث کلافگی و بد رفتاریش می شود.

و نکته پایانی اینکه در خرید لباس کودک از سلیقه او هم استفاده کنید و به او حق انتخاب بدهید این باعث می شود که کودک حس کند به او توجه شده و از رفتار های لجوجانه جلوگیری می کنید.

  • Mirjalali
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 3990 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه