برعکس تفکر قالبی که در جامعه در ارتباط با لباس زیر مردان وجود دارد، باید به انتخاب نوع مناسب آن بسیار توجه کرد زیرا لباس زیر ارتباط مستقیم با بدن مردان دارد.

به همین منظور در این مطلب به نکاتی که باید مدنظر قرار بدهیم پرداخته شده است.

لباس زیر مناسب اندام خود انتخاب کنید: لباس زیر تنگ باعث سوزش و آسیب به بدن می شود و احساس ناراحتی را در طول روز برایتان به همراه خواهد داشت. از طرفی پوشیدن شورت های تنگ احتمال آسیب به آلت تناسلی مردان را بالا می برد و پوشیند زیرپوشهای گشاد تنگ ظاهر نامناسبی برای لباس روی شما ایجاد می کند.

به جنس لباس زیر مردان توجه کنید : با توجه به این که زیرپوش برای مردان نقش عرقگیر را نیز بازی می کند ترجیحا از جنس های نخی استفاده کنید که علاوه بر راحتی برای پوست شما کمترین حساسیت را ایجاد می کند.

بهداشت لباس زیر مردان: با توجه به افزایش روز افزون بیماری های پوستی و عفونت های ادارای در شستوشوی لباس زیر مردان دقت کافی را اعمال کنید و از آب ولرم و شویندهای ملایم استفاده کنید.

رنگ و مدل لباس زیر: شاید احساس شود که لباس زیر مردان که دیده نمی شود  پس لازم نیست به مدل و رنگ آنها توجه کنیم. اما امروزه مدل و رنگ های مختلفی برای لباس زیرها تولید می شود به همین منظور باید برای انتخابشان وقت گذاشت . توجه داشته باشید که انتخاب رنگ زیرپوش چون ممکن است از روی لباس دیده شود مهم است. و از طرفی شورت های مردانه  باید به گونه ای باشند تا اندامشان در شلوار بهتر قرار بگیرد و احساس ناراحتی نکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه