با توجه به این که لباس زیر زنان ارتباط مستقیم با بدنشان دارد لذا برای انتخاب مناسبترین لباس به نکاتی باید توجه کرد. در این متن دو بخش اصلی لباس زیر یعنی شورت و سوتین مد نظر است و مواردی مانند لباس خواب را در بخش های دیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

نکات مهمی که در ارتباط با لباس زیر زنانه باید مد نظر قرار بگیرد شامل جنس، سایز و مدل آن است. مهم ترین نکته، جنس پارچه و الیافی است که در آن به کار رفته، بهترین جنس برای استفاده ی روزانه پارچه نخی می باشد. پارچه نخی علاوه بر بهداشتی بودن برای بدن راحتتر از الیاف  مصنوعی است و در صورتی که لباس زیر های نخی خوشایندتان نبود حداقل از مواردی که در داخل از الیاف نخی تولید شده اند خریداری کنید.

نکته بد سایز لباس زیر  است در صورتی که لباس زیر شما تنگ باشد بدن را دچار سوزش و ایجاد فشار  در بدن میکند و احتمال ایجاد عفونت و قارچ ها بسیار بالا می برد . از طرفی خرید لباس هایی که فرم مناسبی در اندام شما ایجاد نکند برایتان مناسب نیست به همین منظور توجه داشته باشید که حد وسط آن را خریداری کنید.

از طرف دیگر مدل هایی که برای مصارف روزانه خریداری میکنید حتما باید راحت باشند و از متریالی استفاده نشده باشد تا در پوست شما ایجاد حساسیت کند.

بعد از خرید لباس زیر حتما آنها را با اب ولرم رو به گرم و یک شوینده لباس ملایم بشویید و حتما در نور آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود و احتمال وجود هر گونه قارچ یا باکتری را از بین ببرد.

 

 

  • Mirjalali
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 4217 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه