با توجه به پیشرفت چشم گیر و همه گیری فضای مجازی امروزه در مورد هرچیزی که بخواهیم به راحتی اطلاعات کسب خواهیم کرد و کمترکسی پیدا می شود که راه به دست آوردن این اطلاعات را نداند. همین عامل باعث شده تا اکثر برند های معروف دنیا به گوش ما آشنا باشند. یکی از این برند ها برند ویکتوریا سکرت است که در نیا معروفیت بالایی را به خود اختصاص داده و می خواهیم چگونگی تشکیل و روند توسعه آن را به طور مختصر با هم مرور کنیم.

تاسیس کننده برند ویکتوریا سکرت فردی به نام “ردی ریموند” بود که با هدف تاسیس فروشگاه لباس زیر زنانه ای که مردان نیز به راحتی بتوانند در آن خرید کنند آغاز به کار کرد. او و همسرش اولین فروشگاه خود را در کالیفورنیا تاسیس کردند. آنها نام فروشگاه شان را از عصر ویکتوریا الهام گرفتند و همسر ریموند تلاش کرد تا دکور فروشگاه شان به این عصر نزدیک باشد تا از این طریق مشتریان بیشتر ترقیب به خرید شوند.

در ابتدا کار آنها به خوبی پیش رفت و موفق شدند تا چندین شعبه ی دبگر نیز تاسیس کند. اما پس از مدتی شرایط بر وقف مراد آنها پیش نرفت و ریموند در آستانه ورشکستگی قرار گرفت . او ناچار شد تمام شوعبات به همراه نام برند خود را به سرمایه گذار موفق آن زمان یعنی” وکسنر” بفروشد . و با توجه به شم اقتصادی و پیش بینی های خوبی که وکسنر در ارتباط با لباس زنان در عصر خود داشت توانست این برند را بر سر زبان ها بیاورد و آن برا به یک برند جهانی تبدیل کند .

جالب است بدانید با اینکه برند ویکتوریا سکرت هنوز با قدرت پیش می رود اما زندگی برای موسس آن به هیچ وجه آسان نبود و بعد از اینکه در گرداب ورشکستگی گرفتار شد و از همسر خود جدا شد با سقوط از پل بزرگ گلدین گیت به زندگی خود پایان داد.اما این

  • Mirjalali
  • اردیبهشت 20, 1398
  • 5029 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه